loading...
کنترلی کردن درب آپارتمان
یاسر جعفری بازدید : 48 پنجشنبه 19 تیر 1399 نظرات (0)

سیلندرهای قفل یک جزء اصلی سیستم های قفل ایمن هستند و راندمان اصلی IKON هستند. از آنجا که طبل های پروفایل بیش از هشتاد سال پیش اختراع و ثبت شده اند ، سیلندرهای قفل IKON در بسیاری از کشورهای جهان استانداردها را تنظیم کرده اند.

پرتفوی محصول نیازهای امنیتی چالش برانگیز با راه حل های پیچیده را برآورده می کند. سیلندرهای قفل شده IKON با کیفیت بالا از محافظت بالایی در برابر هکرها برخوردار بوده و برای رعایت استانداردهای مناسب گواهی شده اند.

پروفایل های ثبت شده نتیجه مستقیمی از چندین دهه تجربه به دست آمده در مهندسی دقیق هستند و حتی در برابر آخرین فن آوری های نفوذ یا سارق مجهز هستند. این طیف گسترده شامل انواع سیلندرهای قفل برای درها ، پنجره ها ، دروازه ها ، گاراژها ، جعبه پیام ، مبلمان و محافل برای تقریباً هر کاربرد قابل تصور است.

طیف گسترده ای از سیلندرهای قفل را برای هر دو سیستم قفل و قفل جداگانه از هر شکل و اندازه ، از سیستم های کوچک بدون عارضه گرفته تا سیستم های بزرگ قفل پیچیده ، که همه چیز را از نیازهای ایمنی استاندارد گرفته تا پیچیده ترین نیازها ، پیدا خواهید کرد.

قفل و سیستم قفل با مشخصات متقاطع
به عنوان انواع سیستم های سیلندر پین IKON ، پروفایل های متقاطع ایمنی در کمترین فضاها ایجاد می کنند. ردیف های پین از سه طرف مطابق با حداقل ابعاد نصب ، محافظت موثری در برابر دستکاری می کنند. قفل های متقابل پرونده نیز در صورت درخواست با نمایه توپی در دسترس هستند.

دستگاه های قفل مقطع مبهم مانند قفل های خمره ای و قفل های لبه را می توان در و درها و پنجره ها و دهانه ها در فضاهای تجاری و مسکونی و همچنین وسایل نقلیه پنهان کرد.

به دلیل نصب پنهان ، قفل های مسطح با ضخامت صاف مخصوصاً برای کابینت های نمایشگر و ماشین های تلوان مناسب هستند و در هر جایی که نیاز به یکپارچه سازی مجزا دستگاه های قفل دارند. IKON کلیدهایی با طول های مختلف برای نصب پنهان فراهم می کند.

قفل مبلمان
بهتر است اسناد مهم ، اشیاء با ارزش و وسایل شخصی را در پشت قفل مبلمان محکم نگه دارید. قفل مبلمان IKON محافظت مؤثر در برابر دسترسی ناخواسته به اسناد و اشیاء با ارزش شما می کند.علاوه بر غلتک مبلمان سازگار با IKON ، قفل مبلمان نیز می تواند در سیستم های قفل ترکیب شود.

قفل درب اضافی و دستگاه های امنیتی
قفل های اضافی و وسایل ایمنی گزینه ای ایده آل برای تکمیل درب اصلی ورودی امن و آپارتمان است. قفل های IKON با کیفیت عالی از محافظت بالایی در برابر هکرها برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.قفل های لبه جامد و چندین سیستم قفل ، با یا بدون کراوات ایمنی ، محافظت مؤثر دیگری را ارائه می دهند.

میله های متقاطع IKON ضلع داخلی و چپ درهای داخلی را تضمین می کنند زیرا به راحتی در دیوار یا قاب درب بسته شده اند. میله های عمودی اضافی نصب شده بر روی سقف و کف ، درب را به یک قلعه واقعی تبدیل می کند تا درب را از چپ به راست و از بالا به پایین ایمن کند.

در عین حال ، با قفل های مفصل و زنجیره ای درب های محکم و آسان ، دیافراگم با اپتیک های دقیق یکپارچه ، طیف قفل های درب اضافی IKON را تکمیل می کند.

دستگاه های قفل پنجره
قفل های پنجره مناسب IKON از دسته و قسمت های لولا پنجره ها و درهای پاسیون محافظت می کند بدون اینکه بر خصوصیات باز ، بسته و قفل اثر بگذارد. تقریباً در کلیه انواع ویندوز و تایرها در رنگهای مناسب موجود است و نصب و راه اندازی آن آسان است.

گروه محصولات دارای قفل نوار پنجره و انواع قفل های اضافی برای محافظت از دسته و لولا هستند. قفل های IKON با کیفیت عالی از محافظت بالایی در برابر هکرها برخوردار بوده و از استانداردهای مناسب برخوردار هستند.

پرده های غلتکی نه تنها یک صفحه نمایش بصری را ارائه می دهند ، بلکه امنیت ملموس را نیز فراهم می کنند به شرط اینکه مجهز به یک ویژگی اصلی اضافی مانند قفل کرکره ای IKON باشند. به طور موثری مانع از شتاب کرکره و / یا شکسته شدن مسیرهای فرمان آن می شود.

شبکه های فلزی در بالای پنجره های زیرزمین باید از بلند شدن محافظت شده و در برابر باز شدن توسط دستگاه های قفل IKON مناسب محافظت شوند.

گاوصندوق
گاوصندوق های کوچک یک ایمنی کوچک هستند - بهتر است متاسفانه متاسف باشید. پول ، جواهرات و سایر اشیاء با ارزش باید با اطمینان در خانه نگهداری شود. گاوصندوق IKON mini روشی مات و مطمئن است. کابینت های کوچک IKON را می توان در هر نقطه بر روی دیوارها یا کفها ، داخل یا خارج نصب کرد.

اصل خط لوله امنیتی تضمین می کند که سطح قابل حمل همه گاوصندوق های کوچک به حداقل برسد. کلیه کابینت های کوچک برای کلیه غلتک های سبک تجاری در دسترس تهیه شده است و همچنین می تواند با حداقل هزینه نصب در سیستم های قفل ترکیب شود.

گاوصندوق های IKON mini مخصوصاً به عنوان راه حل های سازمانی مناسب هستند ، زیرا می توان از آنها به عنوان سپرده اصلی ، راه حل های صدور عمده و گاوصندوق آتش نشانی استفاده کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 5,039
  • بازدید کلی : 26,916