loading...
کنترلی کردن درب آپارتمان
یاسر جعفری بازدید : 44 شنبه 21 تیر 1399 نظرات (0)

قفل امنیتی دقیق ترین توضیحات قفل های امنیتی effeff است.
امنیت محافظت در برابر سرقت می کند ، و اطمینان می دهد که افراد و اشیاء با ارزش در برابر صدمه در امان نیستند.
قفل های امنیتی Effeff چنین حفاظت کاملی را برای شما و دارایی شما ارائه می دهند:سیستم های قفل خودکار و امنیت مکانیکی برای استفاده در درب های امنیتی بسیار مؤثر هستندعملکرد وحشت برای استفاده در خروجی های اضطراری و مسیرهای فرار مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی. سودمندی درهای آتش

کاربری آسان توسط کاربران
قفل های درب چند منظوره در آپارتمان ها
قفل درب های چند منظوره در ساختمان ها
این قفل درب فرار با قفل برقی قفل شده و برای استفاده از VDS تأیید شده و برای مسیرهای فرار و درهای محافظت در برابر آتش و دود تأیید شده است.

هنگامی که درها دارای یک سیستم MEDIATOR® هستند ، همیشه از بیرون قفل می شوند. اما به لطف عملکرد وحشت ، کاربران می توانند در هر زمان و در شرایط عادی یا اضطراری از ساختمانها بدون کلید خارج شوند. دربها همچنین می توانند با استفاده از سیستم مخابره داخل ساختمان یا کنترل دسترسی باز شوند ، حتی اگر به طور دائم توسط سیستم خود قفل شده باشند. حتی می توانید سیستم MEDIATOR را با درب باز کنید.

MEDIATOR® شامل تأیید فنی کلی برای استفاده از درهای ضد آتش و دود است. این سیستم همچنین از معیارهای صنعتی درهای در مسیرهای فرار و دسترسی اضطراری برخوردار است (DIN EN 179 و DIN EN 1125). این اجازه می دهد تا اپراتورهای ساختمان سازی در بخش های تجاری و دولتی از مزایای ارائه شده توسط MEDIATOR® بهره مند شوند.

این سیستم همچنین دارای گواهینامه VdS است. موسسه آزمایش مستقل VdS Schadenverhütung GmbH دقیقاً سه ویژگی را در MEDIATOR® تأیید کرده است. ابتدا ، آن را به عنوان یک سیستم قفل مکانیکی ، MEDIATOR را تأیید کرد. همچنین به عنوان یک عملگر الکترومکانیکی سیستم های کنترل دسترسی شناخته می شود. و آخر اینکه ، VdS همچنین سیستم نظارت بر قفل الکترونیکی را در صفحه شگفت انگیز MEDIATOR® تأیید کرده است.

این سیستم موفق با قفل چند نقطه ای نیز موجود است که انواع مختلفی از درب ها را در سه نقطه مختلف با استفاده از قفل مستر و دو قفل کمکی قفل و قفل می کند.

آهنربای برق
انتخاب زیادی از آهن ربا در انواع طرح های سازه ، بخش مهمی از محصولات سیستم قفل کردن کارآمد است.

محدوده بازده شامل انواع دستگاه برای درب های استاندارد است. آهنرباهای برقی به دلیل سکوت عملکردی و مزایای یکپارچهسازی با سیستمعامل سفارشی که ارائه می دهند ، برای ایده های اضافی قفل درب مناسب هستند.

علاوه بر این مزایا ، دامنه effeff همچنین آهنرباهای نگهدارنده الکترومغناطیسی تأیید شده با EltVTR (راهنمایی درهای سیستم قفل برقی) مناسب برای استفاده در مسیرهای فرار و بالابرها را فراهم می کند.

سیستم های کنترل دسترسی
یک راه حل ساده برای امنیت بالاتر ، سیستم های کنترل دسترسی کارآمد ، ساختمانها ، اتاقهای مجرد یا سایر مناطق مرتبط با امنیت را محافظت و کنترل می کند.

ما طیف گسترده ای از فناوری ها ، دستگاه ها و سیستم های مختلف را ارائه می دهیم که می توانند متناسب با نیازهای امنیتی خاص تنظیم شوند. سیستم های کنترل دسترسی Effeff نیازهای شخصی مشتریان را برآورده می کند و در بخش های خصوصی ، صنعتی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چه اتاق های محکم ، بخش های توسعه و یا آزمایشگاه ها ، مناطقی در ساختمان ها وجود داشته باشند که باید به خصوص ایمن باشند ، به ویژه که نقض حقوق مالکیت از سال به سال رایج تر می شود. سیستم های کنترل دسترسی کارآمد ، دسترسی به مناطق حفاظت شده را به طور مؤثر تنظیم می کند و دسترسی به گروه های مجاز از افراد را بدون ایجاد اختلال در کار روزانه خود ، محدود می کند. سیستم های کنترل دسترسی کارآمد استانداردهای ایمنی و راحتی بهینه ارائه می دهند و از جنبه های مختلف از سیستم های قفل معمولی برتر هستند. آنها یک راه حل به روز ، نه تنها برای درها ، بلکه درایوهای درها ، آسانسورها و موانع پارکینگ و همچنین سازه های پارکینگ و پارکینگ های زیرزمینی را ارائه می دهند. آنها همچنین به عنوان یک "کمک دستی" قابل اعتماد برای کنترل ماشین و تجهیزات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم های کنترل دسترسی کارآمد با نیازهای شما قابل تنظیم هستند. بسته به شرایط امنیتی خاص ، از فن آوری های مختلف ، دستگاه ها و سیستم ها استفاده می شود. این فناوری اثبات شده از یک سیستم درب مستقل تا یک سیستم اولیه پیچیده و شبکیه متغیر است. بنابراین ، سیستم های Afqfc درست مانند مقامات و یا برای حمایت از املاک خصوصی برای استفاده در صنعت و خرده فروشی مناسب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 834
  • بازدید سال : 5,038
  • بازدید کلی : 26,915