loading...
کنترلی کردن درب آپارتمان
یاسر جعفری بازدید : 37 چهارشنبه 11 فروردین 1400 نظرات (0)

راهنماي انتخاب بهترين قفل درب ديجيتال:

از زمان معرفي سيستم هاي قفل درب هوشمند و افزايش تقاضاي اين قفل ها براي مکان هاي تجاري و مسکوني ، بسياري از شرکت ها توليد اين محصولات را با ويژگي هاي مختلف آغاز کرده اند. در اين مقاله ما در مورد انتخاب بهترين درب هاي ديجيتال و مزاياي استفاده از آنها به جاي قفل هاي سنتي و قديمي براي شما خواهيم گفت.

ظهور سيستم هاي امنيتي و صنعت قفل:
"يک جمله قديمي وجود دارد: ضرورت مادر اختراع است."

در Old Old England سرقت هاي زيادي رخ داد. به همين دليل ، مسابقه اي براي کاهش تعداد سرقت ها برگزار شد. هدف از اين رقابت اختراع دستگاه امنيتي يا قفل با امنيت بسيار بالا بود که با استفاده از يک کليد منحصر به فرد مي توان آن را باز کرد. در اين مسابقه برادران چاوب جايزه اول را کسب کردند. اينجاست که صنعت قفل به مرحله بازي مي رود. اين اختراع ساده ترين قفل موجود از زمان تأسيس اين صنعت بود.در حال حاضر انواع زيادي از قفل ها با ويژگي هاي مختلف وجود دارد. آخرين نوع قفل ها قفل هاي درب ديجيتال است.

مقايسه قفل درب هاي ديجيتال و مکانيکي:
قفل هاي مکانيکي ارزان تر و نصب آنها بسيار آسان است. اما متأسفانه از امنيت بسيار کمي ، هزينه هاي نگهداري بسيار بالا و بسياري از مشکلات فني برخوردار است. مشکلاتي مانند فراموش کردن کليدها ، از دست دادن آنها و ده ها مشکل ديگر که شما را مجبور به حذف سيستم هاي قفل شده قديمي مي کند.

در عوض ، مدل هاي مختلف قفل درب هاي ديجيتال ، گرچه گران تر هستند ، اما بسياري از ويژگي ها و حذف کليدها باعث افزايش امنيت و راحتي آنها مي شود. نصب قفل از اين نوع بسيار آسان است. تنها مشکلي که اين محصولات امنيتي دارند فراموش کردن رمز عبور و يا تخليه باتري است که به راحتي قابل حل است.

انواع قفل درب ديجيتال:
رمز عبور ديجيتال و قفل کارت: علاوه بر شناسايي رمز عبور ، مي توان کارت را شناسايي کرد.
قفل رمزنگاري و اثر انگشت ديجيتال (بيومتريک): علاوه بر تشخيص رمز عبور ، مي توان اثر انگشت را نيز شناسايي کرد.قفل ديجيتالي يکپارچه (رمز عبور ، کارت و اثر انگشت): اين يکي از قدرتمندترين قفل هاي ديجيتال در بازار است که از امنيت و انعطاف پذيري بسيار بالايي برخوردار است. اين قفل داراي هر سه صفحه ورودي است.

مزاياي قفل درب هاي ديجيتال:
از بين بردن کليدها و استفاده از گذرواژه‌ها ، کارتها و اثر انگشت به جاي کليد که يکي از مهمترين مزاياي استفاده از چنين قفلها است ، مشکلاتي مانند نگراني در مورد از دست دادن کليدها ، هزينه استفاده از کليدها و تعويض کليدهاي گمشده ، نگراني از دوستان و آشنايان پشت درب و از بين بردن براي هميشه و آسايش و راحتي شما را فراهم مي کند.استفاده از سيستم هاي امنيتي به روز و هشدار دهنده ، مزيت ديگر قفل هاي ديجيتال است که انتخاب شما را آسان تر مي کند.

دلايل استفاده از قفل درب ديجيتال:

از دست دادن کليدها
آيا شما نيز مانند بسياري از افراد با keychain خود مشکل داريد و به راحتي آن را گم مي کنيد يا فراموش مي کنيد که آن را با خود بياوريد؟ اين يکي از دلايل مهم استفاده از قفل درب ديجيتال است که مي توان با قفل کردن رمز عبور ، کارت و اثر انگشت به جاي کليد ها آن را باز کرد.

استفاده از باتري به عنوان منبع انرژي است
قفل درب ديجيتال نيازي به سيم کشي برق ندارد و فقط با استفاده از 4 تا 8 باتري AA براي شما يک سال کار مي کند.

سيستم هاي امنيتي پيشرفته
قفل درب ديجيتال به کاربران اين امکان را مي دهد تا با ويژگي هايي مانند ترمز ضد سرقت و ضد سرقت و ويژگي هاي فني مانند سيستم هاي امنيتي ضد سرقت به راحتي انتخاب کنند. اگر قفل را مجبور کرده و قفل کرده و يا يک گذرواژه ، کارت يا اثر انگشت نادرست را وارد کنيد ، سيستم قفل شدن براي چند دقيقه متوقف مي شود و يک زنگ بسيار بلند صدا به صدا در مي آيد.

قفل ديجيتال يا قفل هوشمند؟
به عبارت ساده تر ، ما اين را به طور کلي تعريف خواهيم کرد. در حقيقت قفل درب ديجيتال نوعي قفل هوشمند است که داراي ويژگي هايي مانند کنترل ورود و خروج توسط تلفن هوشمند و باز کردن و بسته شدن درب از راه دور نيست. به عبارت ديگر ، قفل هوشمند پيشرفته تر از قفل درب ديجيتال است و داراي ويژگي هاي بيشتري است. اين ويژگي ها و کنترل از راه دور قفل توسط دستگاه هاي هوشمند مانند تلفن ها ، لپ تاپ ها يا ساعت هاي هوشمند سطح امنيتي جديدي را در اختيار کاربران قرار مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از يک قفل هوشمند ، ورودي و خروج خانه يا محل کار خود را از راه دور کنترل کنيد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 823
  • بازدید سال : 5,027
  • بازدید کلی : 26,904