loading...
کنترلی کردن درب آپارتمان
یاسر جعفری بازدید : 33 پنجشنبه 28 بهمن 1400 نظرات (1)

معرفی جامع قفل برقی درب چوبی

قفل‌های Hi-Tower تقریباً روی هر درب چوبی یا فلزی توخالی کار می‌کنند و به حداقل تغییرات در حس درب و قاب نیاز دارند، در حالی که یک اتصال مطمئن را فراهم می‌کنند که می‌تواند تقریباً تمام پشتی کپسول‌های آتش‌نشانی را به راحتی بررسی کند.
شوک‌های الکتریکی دستگاه‌های کنترل دسترسی هستند که می‌توانند با قفل‌های مکانیکی درب‌های معمولی، بدون توجه به شرایط قفل / باز کردن قفل استفاده شوند. کمک فنر برقی جایگزین صفحه ضربه ثابت می شود که اغلب روی قاب درب نصب می شود که قفل مکانیکی را روی موقعیت بسته قرار می دهد و درب را می بندد.
دقیقاً به عنوان یک صفحه ضربه ثابت، شوک الکتریکی معمولاً تمایل مایل به بستن قفل مکانیکی را تضمین می کند. هنگامی که در بسته می شود، پیچ کلید برای فشار دادن سطح شیب دار برای لحظه ای جمع می شود و با بسته شدن در، دوباره در جعبه قفل باز می شود. چفت توسط قسمت عقبی سطح شیب دار که کلید نگهدارنده نام دارد در جای خود نگه داشته می شود.
با این حال، بر خلاف صفحه ضربه ثابت معمولی، الکتروشوک دارای یک دریچه الکترومغناطیسی است که موقعیت نگهدارنده سوئیچ را کنترل می کند. هنگام قطع، نگهدارنده سوئیچ مانند یک نگهدارنده صفحه ضربه ثابت است. اما هنگامی قفل مقابل برقی که شیر برقی فعال می شود، نگهدارنده سوئیچ را می توان به طرفین چرخاند، که اجازه می دهد سوئیچ با باز شدن درب باز شود. به این ترتیب درب باز می شود، زیرا کلید همه قفل است.
شوک الکتریکی مشابه عملیات بی ضرر یا ایمن است. Fail-Safe که به‌عنوان Fail-Open اعلام شده است، این تغذیه را در حین تحویل مسدود می‌کند. Fail-Safe چنین شوکی را هنگام تغذیه می پوشاند.
شوک های الکتریکی در دو نسخه AC (DC) یا DC (DC) ارائه می شوند. نسخه‌های فعلی متغیر در محل کار «وزوز» می‌کنند، در حالی که نسخه‌های DC تقریباً بدون صدا هستند، به استثنای «کرک» بی‌صدا که قفل می‌شود. شوک الکتریکی DC گاهی اوقات توسط یک زنگ هشدار ایجاد می شود که به یک فرد خارجی نشان می دهد که جریان باز است.
کلیدها را برای ضربه های فعلی نگه می دارد.


سوئیچ مشاهده پیچ: شوک الکتریکی اغلب می تواند توسط یک سنسور اهرمی سفارش داده شود که اغلب به عنوان کلید قفل درب برای تعیین باز یا بسته بودن درب استفاده می شود. توجه داشته باشید که سنسور موقعیت پرش معادل سوئیچ چرخاندن در نیست. می‌توان یک توده کاغذ را در جیب قفل قرار داد که حسگر بسته بودن در را نگه می‌دارد، به طوری که سیستم کنترل دسترسی فرد را به این فکر می‌اندازد که در زمانی که واقعاً باز است، بسته است.
کلید پیچ ​​مرده: شوک های الکتریکی ساخته شده برای نصب پیچ و مهره های مکانیکی با پیچ های مرده همگی می توانند به کلید سوئیچ پیچ مجهز شوند. سوئیچ قفل برای نظارت بر موقعیت قفل: این سوئیچ وضعیت مکانیسم قفل را برای چنین ضربه ای تشخیص می دهد و به سیستم کنترل دسترسی می گوید که قفل قفل است یا قفل وقتی آن را در داخل درهای آتش نشانی باز می کنید. چنین اصلاحی سرعت آتش قاب را افزایش می دهد.

قیمت و خرید بهترین قفل لادری درب ضد سرقت


در مولتی قفل، اهرم برای افزایش ایمنی در مرکز کلید قرار می گیرد. معمولاً مستطیل شکل است، اما می تواند به شکل قلاب نیز باشد.
سیستم لولای درب، مورد استفاده در درب های PVCu که امکان نصب و نصب آسان را فراهم می کند.
در برخی از قفل ها و قفل ها از اهرم استفاده می شود. هرچه تعداد اهرم ها در سوراخ کلید بیشتر باشد، سطح امنیت بالاتر است.
این قفل با یک سنجاق بالا نصب شده است که از دسته روی در چوبی "بریده" شده است. عمل کلید از طریق یک پیچ انجام می شود که هنگام چرخاندن کلید از کلید در صفحه چکش درگیر می شود.
قفل های شب گاهی اوقات با نام سنتی خود "قفل های حلقه ای" شناخته می شوند، اگرچه قفل های حلقه ای معمولاً برای یک کلید ایمنی اولیه برای استفاده از درهای داخلی، دروازه ها یا بیرونی استفاده می شوند.
نگهدارنده سیلندر شست روی یک انتهای سیلندر نصب شده است که به درب بدون کلید اجازه می دهد فقط از یک طرف باز شود.
توضیحات درب
این یک جفت به جفت است که به ایستگاه خدمات فناوری اطلاعات در خارج از راهرو آتش نشانی منتهی می شود. این وام کمتر از 50 نفر است. بیشتر ویلچرهای سنگین توسط دو یا چند روح به این طرف و آن طرف منتقل می شوند. درب توسط اپراتور اتوماتیک باز می شود. این مخلوط مجهز به سیستم اطفاء حریق FM-200 است، بنابراین لازم است به سرعت خارج شود. درها در جیب تا می شوند، به طوری که درها می توانند به سمت راهرو حرکت کنند، بدون اینکه داخل راهرو بلغزند.
ابتدا اجازه دهید با لیستی از قفل های احتمالی، از جمله قفل هایی که ما از آنها استفاده نمی کنیم، شروع کنم:

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 5,070
  • بازدید کلی : 26,947