loading...
کنترلی کردن درب آپارتمان
یاسر جعفری بازدید : 34 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

درب MDF یکی از انواع مختلف درب داخلی ساختمان درمس است که از نظر کیفیت برای ساختمانهای مسکونی و اداری مناسب است. MDF سطح MDF با ضخامت 6 میلی متر. از لایه های MDF 5 میلی متر تا 5 میلی متر در دو طرف درب استفاده شده و یک پوشش با ضخامت 1 میلی متر با کمک چسب روی MDF فشار داده می شود.

دمای انتقال پوسته MDF حدود 100 درجه سانتیگراد است. از دو نوع روش درب برای اتاق های MDF و درب های خدمات MDF استفاده می شود. نوع آن MDF با روکش PVC و نوع دیگر آن درب MDF با روکش و راش در رنگ های پلی استر است. درب های MDF در اشکال مختلف موجود است ، درب های دو و سه قاب از درب های MDF پرفروش ترین هستند.

درب داخلی ام دی اف

ساختار داخلی درب MDF و درب سرویس MDF یک سیم پیچ چوبی روسی است که از چوب خشک ساخته شده است و با اتصالات خاص می توان یک سیم پیچ چوبی درب MDF ایجاد کرد. خشکی و اتصالات خاص چوب بسته بندی شده از تغییر شکل درها جلوگیری می کند. در داخل درب های MDF می توانید از لانه زنبوری با مقطع 3 میلی متر نیز استفاده کنید که معمولاً به دلیل وزن درهای داخلی استفاده می شود. عرض استاندارد درب های داخلی کمتر از 100 سانتی متر است و می توان ابعاد آن را برای عرض بزرگتر ایجاد کرد.

مشاهده مدلهای جدید درب داخلی اتاقها و خدمات نمایشگاهی (کلیک کنید)

درب های MDF معمولاً دارای دهانه خاصی هستند که باید با عرض نصب شده و طول دهانه محاسبه شود. این نوع درب ها با یک قاب چوبی نیز ساخته می شوند که با کف تزریق ثابت می شوند. در صورت وجود یک قاب فلزی ، می توان از روکش MDF با روکش PVC و روکش چوب استفاده کرد. درب های MDF نیز توسط یک تکنسین نصب حرفه ای نصب می شوند این نوع تعمیر و تنظیم درب های MDF با قفل ها و دسته های نصب شده هماهنگ می شود. درب های HDF به درب های اتاق HDF و درها و درهای سرویس های HDF به عنوان درب های ضد آب شناخته می شوند. در واقع ساختار HDF MDF است که با فشار بیشتری تولید می شود و هم برای درب سرویس و هم برای اتاق مناسب است. این نوع درب بیشتر در پروژه های تولید انبوه مورد استفاده قرار می گیرد مقاومت داخلی درب سرویس HDF و درب اتاق HDF نیز به دلیل ساختار لانه زنبوری زیاد است و آزمایش خود را پشت سر گذاشته است.

درب های ام دی اف

درب های داخلی شامل انواع سازه های چوبی مانند درب های ABS ، HDF و MDF برای درب های کامپوزیتی بین درب های داخلی ساختمان است. یک نوع درب که می تواند به خوبی با ملامین و پلاستیک پوشانده شود ، درب MDF است. MDF به معنی فشرده سازی تخته فیبر با چگالی متوسط ​​است که با فرآیند تولید الیاف و فیبریلاسیون و مخلوطی از چسب ها و چسب های شیمیایی برای اوره-میکرو فلورودئید ​​و فنل فرمالدئید تولید می شود.

در تولید MDF مورد استفاده درب های MDF ، از شاخه های درختان و محصولات چوبی بدون فلز استفاده می شود. مهمترین عامل برای تولید درب های MDF شرایط فشار هستند. از آنجا که از چسب های اوره-فرمالدئید که چسب های حرارتی جامد هستند استفاده می شود ، باید از پرس هیدرولیک گرم استفاده شود.

درب داخلی ام دی اف

گرمای این نوع فشار یا به صورت گرمای الكتریكی به صورت یك ساختار حرارتی تولید می شود یا با ارسال روغن داغ و روغن پخت و پز به داخل صفحات فشار استفاده می شود. البته این مورد در صورت استفاده از پوشش برای درب های MDF وجود دارد. از روکش پی وی سی برای درب های ام دی اف نیز می توان استفاده کرد که با استفاده از ترکیب وکیوم و خلا and به صفحات ام دی اف متصل می شوند. البته پوشش با چوب یا پی وی سی پوشیده نشده است ، اما در موارد خاص می توان از لبه های پی وی سی برای عایق بندی درب ها نیز استفاده کرد.

تلاش شده است تا قفل در کارخانه نصب شود تا پروژه آسان شود. درب های MDF دارای طرح های مختلفی هستند و می توان گفت در بین درب های داخلی ساختمان درب های MDF دارای طرح ها و نقش های مختلفی هستند. این در شرایطی است که سطح درب HDF مستقیماً از ترکیه وارد می شود و امکان تغییر روش وجود ندارد.

درب و سرویس اتاق

ترکیبی از درب های داخلی اغلب در ساختمان ، مسکن ، محل های تجاری و اداری استفاده می شود. این بدان معنی است که طرح ، رنگ و سبک درب ها یکسان است. در برخی موارد ، درب اتاق MDF با درب اتاق سرویس با درب اتاق کمدی MDF شکل گرفته است که می توان گفت یک هارمونی بسیار زیبا است. البته این هماهنگی در همه مدل های درب اتاق و درب سرویس ساخته شده از MDF دیده نمی شود. برای این منظور باید از طراحی داخلی برای سرویس های داخلی و درب اتاق استفاده شود که می تواند برای درب کمدی در اتاق نیز استفاده شود. درب اتاق های کمدی معمولاً دارای محدودیت های طول ، عرض و ارتفاع هستند. به عنوان مثال ، برای درب های کمدی که اتاقی بالاتر از درب کمدی دارند ، که کتیبه نامیده می شود ، ابعاد آنها معمولاً بین 50 تا 70 سانتی متر و ارتفاع آنها از 70 تا 60 سانتی متر است. بنابراین ، برای درب اتاق کمدی باید استفاده شود طرحی که با درهای دیگر اتاق استفاده می شود.

مدل های مختلفی برای تولید درب MDF برای اتاق و درب سرویس از MDF استفاده می شود

برچسب ها درب ام دی اف ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 5,035
  • بازدید کلی : 26,912